dinsdag 13 januari 2009

Sponsors 2009 (part III)

De samenwerking met Powerbar is verbeterd ten opzichte van vorig jaar. Ook in 2009 mag ik rekenen op de ondersteuning van Powerbar. Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik veel verschillende merken sportvoeding geprobeerd. Powerbar kwam daar voor mij als beste uit de test. De continue ontwikkeling van Powerbar spreekt mij als atleet ook erg aan. Met name de nieuwe C2max formule (speciale verhouding glucose en fructose waardoor je spieren meer en sneller koolhydraten opnemen) die nu in alle sportdranken, -repen en gels van Powerbar wordt gebruikt. In 2009 komen nieuwe Powerbar producten op de markt. Ik weet niet of ik daar veel over mag zeggen maar dat zijn zeker aanwinsten!

Naast de Powerbar producten maak ik ook gebruik van Peptiplus. De sportdrank met toegevoegde eiwitten waardoor je sneller hersteld en beter gebruik maakt van de energie in je lichaam.

Geen opmerkingen: