woensdag 25 februari 2009

Wedstrijden 2009

Steeds vaker wordt aan mij gevraagd welke wedstrijden ik in 2009 ga doen. Ik ben daar nog niet uit. Op dit moment ben ik erg druk met mijn werk, opleiding (communicatie) en gezin. Het lukt niet altijd (praktisch) om daarnaast een goede trainingsweek af te leveren. Daardoor ben ik nog niet met wedstrijden bezig.

Wat ik wel weet is dat ik geen stages en wedstrijden in verre oorden ga doen. Dat heb ik nooit gedaan omdat dit mij simpelweg niet trekt. Zelfs een aanbod van mijn oude Duitse triatlonteam om weer terug te komen heb ik afgeslagen (Duitsland is in mijn beleving al een ver oord). Wel heb ik Evert en Diederik Scheltinga bij Bayer Uerdingen geintroduceerd. Dit was voor Bayer weleenswaar tweede keus maar ze zijn akkoord gegaan :-)

Zodra mijn opleiding is afgerond (hopelijk medio juni) kan ik wat concreter zijn over hoe mijn conditie er voor staat en wat mijn wedstrijdplannen gaan worden. Het accent komt daarmee automatisch op het einde van het seizoen te liggen.

Ik heb mij wel ingeschreven voor Woerden (1/8e) en Antwerpen (70.3 PRO) omdat die wedstrijden snel volgeboekt zijn. Tegen die tijd bepaal ik of ik daadwerkelijk ga starten.

Geen opmerkingen: