dinsdag 11 augustus 2009

omhoog datum (update)

Even een berichtje hoe het op dit moment (sportief gezien) met mij gaat. Ik ben de laatste weken weer goed aan het trainen. Het zwemmen komt steeds dichter bij mijn oude niveau. Het fietsen ook. Vanwege de voorzichtige opbouw blijft het lopen nog achter.

In de komende weken ga ik een zwem- en loopanalyse maken en tevens laat ik goed naar de houding op mijn fiets kijken. Met al die informatie kan ik in het najaar aan de slag.

Ik zit er zelfs aan te denken om eind augustus en in september een klein triatlonnetje mee te pakken. Het zwemmen en fietsen voluit, om vervolgens het slotonderdeel te zien als een herstelloopje om zodoende hopelijk in de top 10 te kunnen eindigen.

Twee wedstrijdjes heb ik op die manier gepland. Ik laat jullie weten of het allemaal doorgaat. Volgende week in ieder geval een drukke zaterdag met het helpen bij de triatlon van Veenendaal.

Geen opmerkingen: