woensdag 23 juni 2010

Stein

De voorbereiding is goed gegaan maar ik merkte dat ik de dagen vooraf niet naar het echte killerinstinct groeide.

Het zwemmen ging goed. Ik kon relaxed mee zwemmen in de eerste grotere groep. Samen met onder meer Gerrit Schellens, Remy Vasseur, Roeland Smits en Martijn Boot uit het water.

Tijdens mijn zwemonderdeel is mijn achterband geknapt. Marieke heeft

dit super opgelost door snel een wiel van iemand (thanks Marc) te lenen. Maar helaas zat hier een 9-speed cassette op in plaats van de 10 die mijn fiets nodig heeft. En bovendien, niet onbelangrijk in Stein, miste ik het bergverzet. Met andere woorden: veel gekraak en geschakel en met ontplofte benen de top van de Snijdersberg halen.

Schellens en Vasseur moest ik daardoor al snel laten gaan. Samen met Martijn Boot heb ik de 4 ronden volgemaakt. Nog even het tempo van Pieter Helin gereden toen hij ons inhaalde.

Na de tweede wissel gelijk even plassen en vol goede moed begonnen aan het lopen. Halverwege de eerste loopronde nogmaals naar toilet. Op souplesse kon ik daarna nog redelijk tempo maken, maar heuvel op was het waardeloos. Bovendien merkte ik dat de fietstocht mijn rug had verwoest waar ik de hele week al last van had. Toen iedereen erg hard over mij heen vloog kon ik mij niet meer motiveren. Ik kon het niet opbrengen om mijzelf kapot te lopen voor een 10e plaats. Op zo’n moment gaat alles pijn doen en met name mijn rug heeft mij doen besluiten om uit te stappen.

 

gelderlander-22-juni-2010-c

Geen opmerkingen: