dinsdag 8 juli 2008

World Championship Long Distance Elite


Vorige week kreeg ik het verlossende telefoontje van de bondscoach:

Ik ben geselecteerd voor het WK Lange Afstand (Elite) in Almere. Ondanks het feit dat ik op een belangrijke selectiewedstrijd niet kon starten heeft de bondscoach voldoende vertrouwen in mij om mij op te nemen in de selectie. Onder meer mijn 3e plaats op het NK midden afstand bleek voldoende om vormbehoud te tonen.

Samen met nog vijf andere heren en vier dames mag ik op 31 augustus voor Nederland uitkomen in Almere in de elite-serie van dit evenement. Met deze selectie is de doelstelling van mij voor dit seizoen behaald. Dit is een prachtige kans om ervaring op te doen op het wereldtoneel.

1 opmerking:

Anoniem zei

Top! Het gaat door! Lekker er voor gaan. En geen eiwitten van powerbar in je bidon doen... dan komt het vast goed.

Groeten, rahel