dinsdag 31 maart 2009

Weekindeling (dinsdag)

Elke week beschrijf ik een trainingsdag.

Week 14, dinsdag

Rustpols: 47
Polar Optimizer status: 2 (Normal State)

De dinsdag is mijn hersteldag.

Na de lange maandag met de pittige zwemtraining begint de dinsdag met een rustige zwemtraining. Nu ik op maandag uithoudingsvermogen aan het trainen ben tijdens het zwemmen, kan ik op dinsdag niet veel meer doen een rustige techniektraining. Vandaag heb ik heel veel techniekoefeningen gedaan met tussendoor 1000 en 500 m rustig met paddles.

De rest van de dag staat in het teken van verder fysiek herstel. De hele dag ben ik op mijn werk of op een externe locatie voor mijn studie. Zo ook vandaag. 's Middags en 's avonds was ik in Utrecht om meer te leren over communicatie.

Als ik thuis kom liggen Marieke en Mik al lang te slapen. Hopelijk maak ik ze niet wakker.

Tot woensdag.

Geen opmerkingen: