vrijdag 13 maart 2009

Zwemclinic

Gisteren heb ik een zwemclinic, of gasttraining, verzorgd bij het triatlonclubje van zwemvereniging Thetis uit Gendt. Erg leuk om te doen. De meeste jongens kende ik al.
we hebben het onderwerp "stuwen" behandeld. Erg moeilijk om te doen maar leuk om te leren. Eerst een klein stukje uitleg op de kant en vervolgens oefeningen in het water. Leuk om te zien dat een aantal jongens (en 1 dame) tijdens de training al flinke vooruitgang boeken. Een uur is natuurlijk veel te kort om met die jongens aan de gang te gaan; nu moeten ze er zelf mee aan de slag.

Alhoewel ik het erg leuk vind om te doen heb ik niet genoeg tijd om dit soort dingen vaker te doen. Ik heb andere prioriteiten: ik wil zelf nog lekker trainen. Deze week kwam het voor mij uit en over vier weken mag ik weer.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Eddy,

Vond het een erg leuke en zinvolle training. Weer eens wat anders.

Heb dit weekend meteen geprobeerd op een aantal dingen te letten, maar het is nog knap lastig.

Ik probeer er de volgende keer weer bij te zijn!!!

Gr. Bob