zondag 29 juni 2008

Adelaarskalender en foto's triatlon Gendt


Elk jaar vul ik het overzicht van de beste tijden in Gendt aan.
Bij de mannen de snelste 25 tijden, en bij de vrouwen de snelste 15.
Dit jaar vond de 20e editie plaats van de meest gezellige triatlon van Nederland.

Nogmaals: het parcours in Gendt kan jaarlijks op een aantal kleine punten verschillen waaronder de lengte van het zwemparcours maar de edities zijn dusdaning met elkaar vergelijkbaar dat een adelaarskalender te rechtvaardigen is.

Helaas is het dit jaar, door de stevige wind en het minder sterke deelnemersveld dan voorgaande edities, bij de heren niemand gelukt om binnen de top 25 van snelste tijden te komen.

Bij de dames komt Esther Tanck met stip binnen op de 2e plaats. Rahel Bellinga en Linda van Vliet hebben ook een vermelding verdiend. Zij verstoten Dorethe Vrieze, Lies de Heij en Hanneke Bodewes met hun prestaties uit respectievelijk 2004, 1996 en 2005 uit de lijst.

Klik op het plaatje voor een vergroting.

p.s. Ik heb van veel mensen foto's gemaakt maar ik heb niet van iedereen een mailadres. Dus mocht je een flits hebben gezien voor je neus en zou je die foto wel willen ontvangen, stuur dan even een mailtje of reactie op dit item.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Eddy,

Ik heb je inderdaad in het gras zien liggen aan de dijk. Mocht je mij op de plaat hebben vastgelegd dan zou ik de foto('s) graag ontvangen. Mijn startnummer was 24.

Groeten en alvast bedankt.

Bob Takken (van de BTP)
mail:bob.takken@planet.nl

Anoniem zei

Hallo Eddy,

Fijn dat je weer hersteld bent.
Had je van ons ook nog wat foto's
gemaakt.Graag zouden we die willen
zien.
Veel succes met trainen en je volgende doelen.We blijven het volgen.

Groeten,

Marcel en Margot Rensen

m.rensen@kpnplanet.nl