maandag 28 februari 2011

Sportvasten dag #5

Wederom gestart met het wegen van mijzelf: 1,5 kilo lichter dan gisteren! Dan gaat het hard.Ik vraag mijzelf af of dit vochtverlies is. Maar daar kom ik dan bij het gewicht van morgen wel achter.

Daarna voor het eerst een test gedaan om te kijken of de switch heeft plaatsgevonden. Werkt heel simpel. Zodra er (een bepaalde hoeveelheid) vetresten in de urine zit, is de switch gemaakt.

IMAG0485

Rij 1 geeft de suikergehalte aan. Als de kleur op je urinestrook niet overeenkomst met het eerst vakje is er kans op diabetes. Rij 2 zegt iets over de hoeveelheid vitamines in je lijf. In vakje 1 en 2 zit je nog goed. In vakje 3 heb je duidelijk een tekort. Rij 3 geeft de (hoeveelheid) vetresten aan.

Gelijk de resultaten van deze test doorgenomen met mijn sportvastencoach. Omdat de switch duidelijk is gemaakt hoef ik nog maar 1 vastendag te doorstaan! Dat is leuk nieuws. Dus ik mag een dag eerder gaan opbouwen met vast voedsel. Omdat wij dan de opbouwdagen ook gaan combineren, duurt mijn totale kuur geen 10, maar 8 dagen. Maar eerst vandaag nog vasten. Drie keer 150 ml sap. Nogmaals: verder niks.

Vandaag had ik het de hele dag erg koud. Waarschijnlijk omdat mijn lijf veel minder energie heeft dan normaal. Verder ben ik ook deze dag goed doorgekomen. Alleen ‘s ochtends 30 minuten gefietst.

Gewicht: 73,1 kg

Geen opmerkingen: